3 Şubat 2010 Çarşamba

Brahma Horoz ve Tavuklar

Ne güzelde poz verdiler bana brahma horoz dahada büyüyecek tabiki.



Beyaz brahma tavuğum iki adet birisi karantina altında şimdilik iyileşmesini bekliyoruz.














Bir maşallah deyin yeter brahmalara.Her hayvanın ayrı bir güzelliği var.








Bu brahama yumurtalarını bana gönderen sayın Mehmet Usta abime çok teşekkür ediyorum.Allah da gönlüme göre verdi şimdi 3 tavuk 1 horoz var 1 horozda bir arkadaşıma hediye ettim.İlk yumurtaları bekliyorum artık çoğaltmak için.



Brahmalarım artık yetişkin duruma geldi.Brahma 5.6 kilo ağırlığa erişebilmekte.Çoğu soruyor bunlar yumurtluyormu elbette yumurtluyorlar diğer tavuklardan farkı paçaları oluşu.

4 yorum:

  1. çok güzeller gerçekten, maşallah.

    YanıtlaSil
  2. Bende de light brahma var 6 tavuk iki horoz.bunları biraz zayıf buldum belki de foto da görünenler 5-6 aylık yavrudur.brahmalarınız safkan maşallah.brahmanın 3-4 rengi var deniyor.Ancak safkan olan light brahmadır.

    YanıtlaSil
  3. Evet daha yavru benim brahmalar.

    YanıtlaSil
  4. bana brahma tavuk lazım horozlar var ama tavuk yokkkkirtibat 05454059711

    YanıtlaSil